Film

Vi kollar inte alls lika mycket film nu som vi gjorde förr alltså.
Dels så tycker vi inte det finns så speciellt mycket att hyra, dels så finns det inte samma tid för det nå mer.
Men i helgen har vi kollat Cornelis-filmen


Ja jag vet inte vad man ska säga om den, inte den bästa filmen jag sett i livet med samtidigt tycker jag att den var sevärd!

Jag har förrsten uppdaterat Agnes blogg nyss
Hör av er om ni behöver användare och lösen!

Nu ska jag koka en stor kopp te och äta en bit kladdkaka, i väntan på Big Brother!

På tal om nåt annat fick jag sms av min kompis i morse som var på väg till Gällivare till förlossningen!!
Spännande!
Kan berätta till er som inte är Kirunaneser att Kiruna har inget eget BB utan man måste till grannstaden Gällivare, endast 12 mil bort. Helt galet!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0