Kanarieöarna..

Mina föräldrar och min storebror med familj är på kanarieöarna..
Jag är sjukt avis, längtar verkligen efter sommarvärme!
Men det är inte länge kvar till sommaren nu!


Det är så skönt att solen börjat värma lite när man är ute och gå, jag har varit dålig med promenader senaste tiden, men nu ska det blir bättring, en timme om dagen borde man ju kunna klämma in!

Hoppas sommaren kommer tidigt i år.


På tal om nåt annat så tar tävlingen om Linas matkasse slut om 5 minuter, om det inte händer nåt drastiskt på deras sida så tror jag faktiskt att jag kommer vinna en!
Det blir ju spännande att se vad det är i den sen..

Nää nu ska jag hoppa under täcket!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nog hade de vart grymt härligt med en utlandsresa..vi får nog börja spara till en :)

2011-03-07 @ 11:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0