Jobbig måndag..

Igår var Agnes på världens sämsta humör hela morgonen, hon bara grinade och skrek.

Men lite rolig är hon ju alltid oxå, jag sade till henne när hon varit otröstlig hur länge som helst "men Agnes vad är det, har du ont någonstans? Ska vi åka till akuten?"
Då sprang hon till hallen och hämtade sina skor och kom med dom till mig, så hon tyckte nog vi skulle åka, fast akuten vet hon nog inte vad det är ;)

Efter hon sovit var hon lite gladare iaf.

Då åkte vi till stan, på vägen dit bytte vi till Johans bil för vagnen var i den.
På stan lämnade jag in min telefon på rep pga.
* Suddiga bilder
* Dålig internetmottagning
* högtalartelefonen funkar mycket dåligt
* trasig handsfree
* GPSen slutade gå att starta
* avbryter samtal "anslutningsfel"
*hänger sig hela tiden

Agnes var såååååå less när vi var på telia, och gubben i kassan var såååå seg, hon ville inte ha russin, rån, börsen, bilnyckeln, leksaker osv.
Och han drog jääääätte roliga skämt hela tiden, jag var verkligen på humör för det då...
(Det gick liksom inte att missa att Agnes var less, ni som träffat henne vet att hon kan låta rätt rejält, vilket hon gjorde)

Sen åkte vi och handlade lite och lämnade av lite grejjer hos syrran innan vi åkte hem.


Gissa om vi hade en hemnyckel då eftersom vi bytte bil?
Nååå nää..
Och telefonen då, ja den hade jag ju lämnat in på rep, så kunde ju inte ringa heller.

Av alla dagar på hela året lyckades jag låsa ute mig just den dagen som jag lämnat in telefonen på rep, nästan så jag borde ha åkt och köpt en trisslott..

Jag åkte till brorsan och som tur var så var hans tjej hemma, så fick låna telefonen och vänta där på Johan (typ 1 timme) och Agnes fick lite mandarin och sånt, det blev sen middag...

Så lite sprängande huvudvärk hela kvällen på det hela (kanske för jag slutat med kolhydrater?)


Behöver jag säga att det var skönt när dagen var slut?


Idag däremot är pigan på toppenhumör och nu sover hon, sen ska vi ut och leka.
Det ska bli roligt, det ser ut att vara riktigt fint väder.


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare vilken dag. Hoppas huvudvärken gick över och att resten av dagen varit bra. Kram

2011-11-22 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0