Mobilen tillbaka

Idag fick jag tillbaka min mobiltelefon!
Det gick rätt fort ändå, trodde den skulle vara borta flera veckor.

Blev toksugen på tunnbrödrullar idag, så jag och Agnes var på maxi och shoppade lite.

Bjöd även in mig å Agnes på middag till syrran imorgon, Johan ska på hockey och möten och sånt.
Perfekt:)


Jag är frisk nu, slutade må illa på eftermiddagen senast när jag skrev och har mått bra sen dess.
Förutom att jag är helt sjukligt trött.
Jag har sovit samtidigt som Agnes, nästan två timmar varje dag denna vecka, på dagen.
Jag som ALDRIG sover på dagen.
Och nej, jag är inte gravid.

Men jag hoppas jag blit lite piggare nu när jag börjat kunna äta som vanligt igen och sånt.

Nu ska jag kolla Berg flyttar in!


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0