Städa lite..

Idag har jag städat lite, eller toan har jag städat, ska dammtorka hela huset sen oxå.
Jag brukar fuska och dammtorka med dammsugaren, men idag ska jag ta med trasa på rikigt.
Jag har dock slut medel man sätter i dammtorkarvattnet, men diskmedel funkar kanske oxå?

Har även hunnit vika in en tvätt, hänga upp en ny och slå på en, jag hatar att tvätta!
Eller att vika in all torkad tvätt närmare bestämt.

Jag har även renbäddat, blir skönt att lägga sig i nya sängkläder ikväll.

Det blev ändrade planer, Saga kommer hit idag istället och bakar med mig, men det blir bra, hade tänkt göra tårtbotten och alla fyllningar och sånt klart ikväll, så då får jag hjälp med det.


Mamma och pappa kommer hit i helgen, det blir roligt, dom skulle först inte komma den här helgen men ångrade sig igår, och hoppar i bilen idag direkt efter jobbet!


Nu vaknade pigan

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu har jag läst ikapp! Verkar ha en riktig städdag. Kram

2011-10-27 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0