Typiskt

Vi hade bestämt oss för att hyra film på vägen hem från Piteå och ha lite myspys ikväll.
Så jag sprang in på Ica och hyrde en utav dom 2 filmer på nyheter som inte var uthyrda.
Gissa vad jag lyckades med?
Nå att hyra en fransk film.
Jäkla skit alltså, det stod ingenstans tydligt att det var en fransk film, och dom hetter Alex och sånt när jag läste vad den handlade om så tänkte inte ens tanken på att den kunde vara något annat språk.

Vi kollade dom första typ 10 minutrarna, sen gav vi upp.


Så akta er för den där!

Nu ska jag hoppa under täcket, sov nog max 5 timmar förra natten och efter en baddag känner jag mig helt slut som artist.
Imorgon är det min sovmorgon, hurra!
Sovgott.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0