Jag glömde maskindiskmedel..

Såklart, alltid är det nåt.
Tur jag tycker om att handla, då måste vi köpa det snart, innan helgen iaf!

Ikväll tänker jag lägga mig tidigt, typ nu.
Jag har alltid så svårt att somna, måste ligga och vrida och vända i flera timmar, oavsett vilken tid jag lägger mig, så lika att börja tidigt..
Dock när jag väl somnat sover jag som en stock, och om Agnes vaknar och jag måste upp och sätta in tutten somnar jag om som en stock, men somna på kvällarna är omöjligt.

Kan tillägga att det spelar ingen roll om jag varit ute hela dagen, inne hela dagen, om jag gjort tusen saker och känner mig dödstrött eller bara slöat hela dagen. Om jag somnat extremt sent kvällen innan och knappt sovit alls natten innan eller haft sovmorgon och sovit nån timme mer än normalt, jag kan ändå aldrig somna.
Fast en kväll i Kiruna, då somnade jag faktiskt relativt snabbt.

Om någon har ett supertrix för hur man gör för att somna snabbt mottages dom tacksamt!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet inte om det funkar så bra, men jag brukar tänka att jag ska räkna mina andetag till hundra. Jag kommer aldrig till hundra, för jag får hela tiden börja om.. men rätt vad det är så somnar jag. Sedan brukar jag tänka på det jag skulle vilja drömma om, du vet, drömma medvetet.. :) Kram

2011-09-21 @ 08:51:00
URL: http://stickaovirka.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jag tycker ofta att man far till affärn för att köpa exempelvis toapapper, eller diskmedel eller nåt annat men kommer hem med allt utom just det man behövde som mest =)

2011-09-21 @ 20:56:38
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Lisa

Spikmatta!! Det är mitt bästa sömnmedel om jag har svårt att somna. Direkt "smärtan" släpper somnar jag! Och vet flera andra som också somnar bra av den. Så kke värt ett försök?

2011-09-22 @ 10:22:32
URL: http://lisais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0