Någon som har..

Är det någon som kan nåt supergott recept på torsk?
Jag ahr 4 torskfiléer i frysen som jag hade velat göra något gott med!

Lisa: Dom låg bakom i dyna i bäddsoffan, den som vi ska sälja, hade kollat mellan sittdynorna som på den men inte lyft på ryggdynorna, kom på att jag inte hade kollat bakom den soffan så skulle precis dra ut den då jag såg något som blänkte.

Och tur det för nån timme senare kom en man och hämtade det!


Soffan har vi för övrigt oxå fått sålt, tror jag, (en dam var och tittade på den och sa att hon skulle ha den och hämta den imorgon)
Så imorgon är Agnes nya rum helt tomt, och äntligen kan vi börja inreda det.
Jag tycker det ska bli så himla roligt att jag knappt kan sova på nätterna, jag bara ligger å tänker på hur man kan göra och hade kunnat sitta och googla tusen idéer hela nätterna.

Men man behöver ju inte göra klart allt på exakt samma dag, man kanske kommer på bättre idéer när hon fått "bo" in det lite!


Kanske jag lägger upp bilder sen=)

Faan skulle tagit en "före-bild" så ni hade fått se hur hemskt rummet var tidigare.


Nå nå

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0