Tips mottagen tacksamt..

På söndag, åker jag å Agnes till Kiruna, ifall nu nån skulle ha missat det:)
Jag har åkt tåg med henne några gånger tidigare, men då har hon ju varit liten.

Nu är hon en energifull ettåring, resan tar 5,5 timme, om det inte är någon försening, vad kan man ta med för mutor till henne?

Detta har jag kommit på hittills:
 
Smörgåsrån
Rispuffar
Torkad frukt
Vanlig frukt i småbitar
Nåt att dricka
Lunch å sånt såklart
Kritor och papper (det har hon aldrig gjort förr så kanske blir spännande)
Pekbok
Några små leksaker (kanske köper nån ny?)

Jag hoppas att hon sover iaf en liiiten stund..

Men mer då?
Nån som vet supertricket för att få en ettåring att vara någorlunda stilla?


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0