Alla

Nu har vi alla i denna familj magsjukevägen vandrat.
Hjälpte tydligen inte med ungefär 200 vitpepparkorn.
Känns dock som jag fick en relativt lindrig variant.


Jag har inte så mycket att uppdatera eftersom vi varit "inlåsta" här ensamma hemma ända sen vi kom hem från Kiruna.
Imorgon ska jag packa och fixa lite medan Agnes är på dagis, för sen på onsdag direkt efter Agnes dagis (förhoppningsvis) hoppar vi i bilen och åker och påskar i Kiruna!

Sen på tisdag efter påsk börjar jobbet, gud så spännande!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Ja dom är superfina! Kvinnan i familjen som vi köpte dom av har designat dom själv och sålt sängar i portugal. Jag är så nöjd! Men du kan säkert hitta ngt liknande på nätet eller på blocket : ) Kanske t.o.m fixa själv ;)

2012-04-02 @ 23:55:26
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha det toppen i påsk och hoppas ni nu är friska och krya. Kram

2012-04-03 @ 20:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0