Bokat resa!

Ja det var ett tag sen sist, det är som dåligt med tid numer när jag jobbar heltid, och all övrig vaken tid vill jag spendera med min dotter.
Och när hon lagt sig ska man hinna tvätta, städa, fixa kläder till morgondagen, duscha osv..
Dessutom är det betydligt tidigare kvällar nu..
Men snart är man nog bättre inne i dom nya rutinerna.


Om två veckor ska vi till Borås på Malin och Viktors bröllop, så i veckan har vi bokat resa.
Det ska bli så himla roligt att åka iväg på en weekend.
Vi har tänkt gå på universeum, jag tror Agnes kommer bli väldigt imponerad av alla djur!
Förslag på annat att göra i Göteborg?
Sen åker vi dit vars bröllopet och är där hela helgen, och det ska bli superkul att spendera en hel helg tillsammans med vänner.


Nä nu kom jag på att jag nog kanske ska betala lite räkningar så är det gjort.
Jag har ju fått min första lön idag! hihi :)

Imorgon ska vi på stan och leta kläder vi ska ha på bröllopet.
Sen ska vi hyra film, köpa godis, köpa skräp till middag åka hem å slå på en barnvänlig film och ha det ytterst supermyyyyyyyysigt.
Snacka om att man uppskattar helgerna nu!

Fast kan tillägga att jag trivs väldigt bra på mitt nya jobb oxå!
Dagarna går snabbt, jobbet är roligt, arbetskamraterna är trevliga och arbetstiderna toppen!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul du är tillbaka här vännen, har saknat dina inlägg! Men jag har full förståelse för att du har fullt upp. Måste ta och käka en lunch snart! Kram

2012-04-29 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0