Allmänt

Idag var vi på husvisning på ett hus som vi inte ska köpa.
Men kul att gå på visning iaf:)

Jag har sökt två jobb idag, håll tummarna!


Jag LCHFar men har blivit väldigt mycket fusk, men trots det ca -1 kg sen förra måndagen.
Men nu är det skärpning!

Ena dagen, LCHF Suovas..


Andra dagen blåbärsmuffins med vit choklad..


Tredje dagen LCHF pasta med köttbullar och orientdressing..



Fjärde dagen chokladkaka..


Femte dagen fisksoppa med färsk broccoli och räkor (finncrisp med brie)..


Ja ni hajjar..
Ska försöka bara vara duktig nu! (iaf på vardagarna)

Idag har jag ätit LCHF tacos och fisk med blomkålsris och coleslow.

Nä nu ska jag uppdatera Agnes blogg!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så mycket gott. Så roligt att äta lunch med dig i torsdags, det får vi göra om. Kram

2012-02-10 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0