I fredags..

I torsdags hämtade jag ut mina nya glasögon.
I fredags efter Agnes ätit mellanmål höll jag på plocka undan, efter en stund kom hon in till köket med detta i handen...


En hel dag hann dom vara hela..
Nå nå, dom har gått av precis var en skruv sitter, så det ser ut att det går att laga, ska till optikern med dom imorgon och se vad dom säger.
För övrigt trivs jag inte alls i nåt av paret, jag ska kolla om man har nån form av ångerrätt.
Jag är inte en sån där modern tjej egentligen.
Jag tycker inte att jag passar alls i glasögon så jag vill inte ha ett par som är det enda som syns när man tittar på mig. Synd bara att jag kom på det nu och inte för två veckor sen.
Jag låter bli att ta på dom bland folk för att jag inte gillar dom, å då blir det rätt meningslöst.

Gillar mina gamla väldigt diskreta väldigt mycket mer..

(en gammal bild men tänkte bara visa hur dom såg ut)

Aja, ska uppdatera Agnes blogg lite!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

du passade jätte bra i de nya, men man måste ju trivas i dem själv. Eftersom glasögonen blir en del av en själv :)

kram

2012-02-27 @ 19:19:41
Postat av: Emelie

Nämen vilken rackarunge ;)!

2012-03-02 @ 10:31:44
URL: http://emelieno.wordpress.com
Postat av: Therese

Hoppas det löser sig med glasögonen. Kul initiativ med lunch, jag är med! Kram

2012-03-04 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0