Jo att..

Nu ser jag himla konstigt och ser himla konstig ut..

Allt runt är ovalt för tillfället och dataskärmen är liksom bredare upptill än nertill, men det går nog till sig.
For på kvantum precis när jag tagit på mig brillorna, skulle ta en självscannare men missade apparaten och drog utanför, känner mig helt slut i ögonen.

Och Okej, här kommer en bild, känner mig inte det mista bekväm dock i dom, ännu..


Har även ett par till, lite mindre utstickande.
Skickade bilden till Johan och ringde och frågade vad han tyckte, han sade att han hade skrattat utöver sig (Skelleftemål för att skratta ihjäl sig typ) när han sett den, jaaa det låter ju lovande...

På tal om Johan ska han å kolla hockey ikväll, på Allstar, och vilken tur att min syster frågade just idag om vi ville komma dit och äta med dom, så slipper jag å Agnes äta själv, dessutom skulle det bli väldigt god mat!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

du är super snygg karin!

2012-02-23 @ 15:25:00
Postat av: Emeli

Jättefina! Du passar in dom!

Var köpte du dom? Vad fick du betala för två?

Måste också ha nya =( Fy vad trist det är!

2012-02-23 @ 22:08:30
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jättefina! Du passar in dom!

Var köpte du dom? Vad fick du betala för två?

Måste också ha nya =( Fy vad trist det är!

2012-02-23 @ 22:08:30
URL: http://queene.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jätte snyggt :D:D Du passar perfekt i dessa :)

2012-02-24 @ 09:31:46
Postat av: Emelie

Supersnygga glajjer Karin! Karlar förstår sig inte på mode! Bara att inse! Du passar super bra i dom:) kram!

2012-02-24 @ 17:16:43
URL: http://emelieno.wordpress.com
Postat av: Therese

Jättefina, du passade i dem!

2012-02-26 @ 20:34:09
Postat av: Lisa

Jättefina! Du passar bra i dom! :)

2012-02-26 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0