Nya glasögon..

Äntligen har jag tagit mig i kragen och bokade tid hos optikern, i torsdags var jag på synundersökning, och efter mycket om och men och tusen provade bågar så bestämde jag mig för två par.
Lite väl vågade bågar kanske, men mamma och optikern tyckte jag skulle vara lite modern och så blev det.

Dock har jag inte fått dom ännu utan det skulle ta ca 2 veckor.
Brytningsfel är mitt största synfel, optikern sade att alla mina tavlor kommer hänga snett när jag fått glasögonen, men jag behövde inte gå och fixa till dom utan dom skulle hänga till sig på några dagar:)

Pigan sover, det är superväder ute, så jag tror vi äter lite mellis och går ut och skottar lite snö sen när hon vaknar. Det verkar ha slutat storma oxå!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande med nya glasögon, jag ska också skaffa mig nya. Blir synundersökning på måndag. Kram

2012-02-21 @ 14:49:14
Postat av: Lisa

Bild önskas när du fått dina nya glajjer! :)

2012-02-21 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0