Det kändes okej

Intervjun gick väl okej, svårt att säga, det var några kluriga frågor.
Men jag svarade så gott jag kunde och jag känner inte nu att jag ångrar nåt jag sade eller så.
Så nu är det  bara hålla tummarna, jobbet börjar första veckan i februari så man får nog veta relativs snart skulle jag tro.


Igår hade jag och Jeanette räkfrossa, guu så gott det var!
Johan och hans jobb har varit i Piteå på nån show och sovit på hotell i natt, han kommer nog hem nu när som helst.


Idag ska vi och äta middag hos min storebror, om jag känner honom rätt kommer det bli något supergott!


Nä nu tror jag att jag ska... Gissa?
Jo spela lite tv spel medan Agnes sover ;)
Spännande liv alltså..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Räkfrossa, åh så gott. Håller tummarna att det löser sig med jobbet, vad är det du sökt? Tv spel är aldrig fel =). Kram

2012-01-22 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0