Gott nytt år!

Gott nytt år alla läsare om det nu finns några kvar efter den här bloggpausen!

Jag har inte orkat öppna datorn ens här i Kiruna.

Jag skrev nyss ett långt inlägg men internet försvann precis när jag skulle publicera det, liksom inlägget.


Det blev iaf så att vi bestämde oss för att fira nyår med Cissi och Niklas och deras pojkar hemma hos dom, så vi åkte aldrig till Skell dagen innan nyår, sen bestämde vi även att jag och Agnes stannar kvar i Kiruna eftersom Johan ska jobba massa till veckan, så vi bir här några dagar till och hoppar sedan på tåget närmare helgen.


Nu is jag inte skriva nå mer ifall internetet försvinner igen.

Men vi lever och mår bra iaf!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart vi är kvar och läser bloggen! Må gott! Kram

2012-01-02 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0