Big Brother Final

Igår blev det Piteå, hittade en klänning till ett visst bröllop jag ska på i slutet av juni.. :)
Sen stängde stan typ så vi for till dollarstore, där fyllde vi bilen, men blev för det inte panka, jäkla vad billigt det var där. Så nu är vi bland annat nästan redo för 2 års kalas :)

Det blev inget Umeå idag, det blev febrigt där tyvärr.

Det blev Byske, kalas för Anton, thaimat och badkarsbad istället.
Inte helt fel det heller.

Jäkla vad det har blåst i natt, trodde nästan husvagnen skulle lyfta.


Jag säljer mina MC kläder nu, dom finns på blocket.
KÖP!
Jag har använt dom hela två gånger sen jag köpte dom.

Ingen har dock hört av sig ännu, men har ingen direkt stress att bli av med dom heller.


Ikväll är det BB final.
Jag tror jag hejjar på Hanna J, det trodde jag aldrig jag skulle göra för några veckor sen.
Men det gör inget om Annika vinner heller.

Nu ska jag titta.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kikar in och visar att jag varit här =). Kram

2012-06-05 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0