Big Brother

Ja nu har det ju varit igång nån vecka.
Jag tyckte det var synd Hanna W gick ut, för fastän hon är rätt knäpp så var hon verkligen rolig att titta på.

Jag HATAR däremot Sipan, fy vilken jobbig människa, jag hade blivit GALEN att vara i närheten av honom.
Så fattar jag inte varför Hanna J går omkring naken hela tiden, varför gör hon det?

Kul att en Karrebo är med, Joe, hoppas han får stanna ett tag.
Å Annica och Camilla är ju tveklöst dom mest normala i huset.

Aja på tal om TV var det ju Desperata ikväll.
I love Desperata!
Tråkigt att det snart är slut.




Jag vill ha ett jobb, guud så meningslöst det känns att vara här hemma när Agnes är på dagis, jag har sökt ett jobb jag hoppas extra mycket att jag får, håll tummarna för det!


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0