I husvagnen

Vi är i husvagnen i Byske nu.
Mysigt!
Idag har jag ätit den godaste kebabtallriken i mitt liv, från Bianco!
Johan ligger och söver Agnes, vilket han gjort ett bra tag, sen ska vi kolla film!
Undra om han sövit sig själv oxå!?
Agnes fick magsjuka i fredags, eller nåt liknande, hojja det var inte roligt, hon blev riktigt dålig, fick ringa sjukvårdsupplysningen flera gånger. Men igår fick hon gå på dagis igen!
Nää det tar väldigt lång tid att skriva på ipaden så nu ger jag upp!
Trevlig helg!
Heipa

Kommentarer
Postat av: Emelie

2012-05-25 @ 21:43:40
URL: http://Emelieno.wordpress.com
Postat av: Emelie

Haha jag kanske ska skriva nått innnan jag postar kommentaren;) vad mysigt med husvagnsmys!! Vi måste komma och hälsa på er på campingen i sommar:) är allt bra med er?! Kram!

2012-05-25 @ 21:45:56
URL: http://Emelieno.wordpress.com
Postat av: Therese

Trist att Agnes varit sjuk! Låter trevligt med husvagnssemester. Kram

2012-05-27 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0