God morgon

Herregud vilken kaoskväll igår, Agnes hostade så hon spydde i sin säng, sen kaskadspydde hon, men i en hink som tur var, sen var hon påväg till toa, men precis när hon gick genom köket så spydde hon två rejäla laddningar till, å det stänkte upp på alla köksskåp, socklarna å kylen å frysen, det var spya överallt! 
Jag å Johan hjälptes åt och fick undan det rätt snabbt, nya sängkläder i sängen å duschade henne. 
Precis när jag skurade sista kvadratmetern vaknade Oscar så så var det bara å gå å söva honom igen. Men tillslut sov båda barnen, strax innan 22.. 
Hon har alltså inte magsjuka utan hostade så mycket att hon spydde. 

Varje natt är tomtenissen här å lämnar varsitt litet paket till barnen, bara det att igårkväll glömde tomtenissen att lägga fram dom.. 
Men kom på det när jag hörde hur hon sprang å letade så ropade å frågade om hon kunde vara med Oscar så jag fick gå på toa, det kunde hon som tur var! 
Så jag gömde snabbt två i köket så det gick bra! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0